Várjuk szeretettel szigetvári éttermünkbe, a “Kiskakas”-ba!

Megnézem a Kiskakas honlapját

Várja Önöket az Ebner Pincészet és Panzió

Pincészetünk a Szigetvár fölé magasodó mozsgói szőlőhegyen található. Természetközeli, nyugodt szálláshely, távol a város zajától. A kellemes, üde levegő jó hatással van közérzetünkre, itt kicsit kiszakadhatunk a monoton hétköznapok nyüzsgéséből. Panziónk mellett itt található még pincészetünk is, mely több, mint 13 hektáron termeszt szőlőt, amiből sok-sok érmet begyűtő, kellemes zamatú, minőségi borok kerülnek palackba. Ezeket természetesen meg is lehet kóstolni, vagy egy könnyed estén egy beszélgetés kellemes kellékét alkothatja…

Pihenjen a természet közelségében

Pincészetünk, boraink

Birtokunkon összesen 13ha-on termesztünk szőlőt, melyből a vörös a számottevő. Boraink magas minőségűek, a környéken igazán kedveltek. Vörösboraink országos és nemzetközi versenyeken is rengeteg kitüntetést kaptak, amire igazán büszkék vagyunk. Úgy gondoljuk, hogy a bele fektetett energia gyümölcsöző, sikereket hoz.

Boraink

Az Ebner Panzió

Panzióinkat a 2010-es évek elején építettük és igyekeztünk a környéken egyedülálló stílust képviselő épületeket alkotni. Mivel a Szigetvár fölé magasodó dombságban bújnak el panzióink, így főbb dizájnelemünk a fa, mely mind a rendezvényteremben, mind a szobákban uralja a teret, gyönyörű egységet alkotva a megmunkált téglával…

Esküvő

A környéken egyedülálló stílusú főépületünkben már sok kedves pár kötötte össze életét. Magával ragadó az egyedi rendezvényterem, a csodás panoráma, a hely hangulata. Aki pedig már volt nálunk, az tudja, hogy az ételeink, a miliő, messzemenően tükrözik az Ebner Pincészet minőségét. Minden esküvőt úgy kezelünk, mintha a sajátunk lenne.

Pincészetünk, boraink

Boraink

Az Ebner Panzió

Esküvő

Az Ebner Pincészet ősszel

Tekintse meg videónkat, mely kiragad egy pillanatot az egész éves munkákból. Nálunk sosem áll meg az élet. Mindig van amit lehet csinálni és kell is, mert más különben nem kerülhetnének Ebner borok az ünnepi vacsora mellé.

Kövessen minket a facebook oldalunkon, ahol számos érdekes posztot talál rólunk, és elsőkézből értesülhet rendezvényeinkről, borkostolóinkról.

Az Ebner Pincészet ősszel

SZERETNÉNK, HA ÉLETED EGYIK LEGSZEBB NAPJA MÉG INKÁBB FELEDHETETLEN LENNE!

Csodás környezet, ízletes ételek, minőségi borok és remek hangulat jellemzi azokat az esküvőket, melyek nálunk kerülnek megrendezésre. Rendezvénytermünk 180 fő befogadására alkalmas és panzióinkban 60 főt tudunk elszállásolni. A finom lakodalmas fogásokért pedig mesterszakácsunk felelős. A boldogító “igen”-t fedett teraszunkon, a boldogságkapu alatt is kimondhatod, melyről igazán szép kilátás nyílik a tájra. Ha nem voltál még nálunk, várunk szeretettel birtokunkon  és győződj meg arról, hogy nem túloztunk!

A MIÉNK A LEGJOBB CABERNET FRANC MAGYARORSZÁGON!

Mi is részt vettünk az idei, 2019-es VinAgora Nemzetközi Borversenyen, ahol egyik kedvencünkön kívül számos Cabernet Franc indult a jobbnál jobb helyezésekért, de a zsűri a mi 2015-ös borunkat választotta Magyarország legjobb Cabernet Franc-jának. Nagyon örülünk a megtiszteltetésnek, igazán büszkék vagyunk arra, hogy ilyen remek eredményt értünk el. Mi sem bizonyítja jobban, hogy a Pécsi borvidék peremén milyen kiváló tőkék találhatóak. Köszönjük a természetnek, hogy ilyen kegyes volt hozzánk!